מיקוד, מיקוד, מיקוד.

מכירים את קרן הלייזר? 
כן, קרן האור שמחוללת פלאים, המאפשרת הסרת משקפיים תוך 10 דקות, צורבת בזכוכית, רוקעת בברזל ואפילו מנסרת יהלום.
מה סוד העוצמה של קרן זו על פני פנס רגיל?
קרן הלייזר פולטת אור באופן מרוכז וממוקד, ומכך עוצמתה הרבה.

לעבוד כמו קרן לייזר, זה אומר להתמקד במוצר אחד בלבד על פני מוצרים רבים. הריכוז של הזמן, העשיה וההתמחות המקצועית שלכם במוצר אחד אבסולוטי תביא אתכם להיות אוטוריטה בתחום

מיקוד!
וזהו סוד להצלחה שלכם! לעבוד כמו קרן לייזר, זה אומר להתמקד במוצר אחד בלבד על פני מוצרים רבים. הריכוז של הזמן, העשיה וההתמחות המקצועית שלכם במוצר אחד אבסולוטי תביא אתכם להיות אוטוריטה בתחום בולטים, מובילים, חזקים מול המתחרים ואיכותיים במקסימום.

זה גם מה שיחזק את האמון של קהל היעד במוצר שלכם שיהיה מוכן לשלם לכם הרבה יותר!

קבלו דוגמא: הודות לפריחה בביקוש ההולך וגובר לשייט תענוגות החליטה חברת 'סנורמה' ב-1997 שהיתה עד אז חברה לתיירות ונופש להתמקד בתחום הפלגות נופש בלבד
הצמיחה של החברה היתה דרסטית והיא הפכה במהירות להיות אחת מספקיות שירותי השייט העולמי המובילות בישראל.

 ב-2016, החליט אורי שנבל מייסד החברה למכור את חלקו לחברת 'רויאל קריביאן' (משפחת עופר) באקזיט של 4 מליון דולר!

אז מיקוד הוא הבסיס להצלחה שלכם, אבל איך יוצרים מיקוד?

1. ניתוח ובחירה נכונה של המוצר בו תתמקדו,
בחנו מה הביקוש בשוק, הרווחיות שלו, המומחיות שלכם וכו'.

2. אומץ וחוסן מנטאלי
תהליך המיקוד הוא קשה בשל המחשבה שתצטרכו 'לוותר' על מוצרים רבים על פני מוצר אחד, זכרו, הויתור שלכם על אלומות אור אחרות מפנס פשוט, יהפוך אתכם להיות קרן לייזר חזקה ועוצמתית ויגרום למוצר בו התמקדתם להתעצם הרבה יותר!

3. יישום בשפת המותג ובמסרים
המותג שלכם צריך לשדר את המיקוד שלכם, לכן תצטרכו מתיחת פנים ללוגו או 'Rebranding' – עדכון המיתוג בהתאמה לערכים החדשים ואת כל המסרים שלכם תבנו אודות המוצר בו התמקדתם.

4. עקביות
לכו עם המיקוד בעקביות ואל תתפתו למוצרים אחרים בדרך.

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *