כשאריאל רכש את הדירה שלו לפני שנה, חתם על משכנתא מכובדת, לא תיאר לעצמו את התחזית האפורה מחודש לחודש הריביות הלכו ונסקו בעוד המשכורת שלו נשארה סטטית.
כשיועצת המשכנתאות התקשרה להציע לו למחזר את המשכנתא הוא קפץ על ההצעה כמוצא שלל, ברור, במקום לשלם על ריבית חודשית 2,500 ₪ הוא מעדיף למחזר ולשלם 1,000 ₪ פחות!
מסתבר שכאחד מהצעדים הראשונים בפתיחה של החברה שלכם בניתם את המיתוג עשיתם את זה בלחץ של זמן ותקציב כי הייתם חייבים את השם בפתיחת החשבון העסקי בבנק שיופיע על החשבוניות המיתוג אפיין את החברה בתחילת דרכה במקום ראשוני והתחלתי ועוד לא מגובש.
כיום, אחרי כמה שנים של צמיחה, המוצר השתפר, קהל היעד גדל, השירות התרחב, כללי המשחק השתנו ונוצר פער גדול בין מה שמשדרת הנראות הראשונית למקום של החברה כיום ויש לבנות את המיתוג מחדש.
לא תמיד צריך לשנות אותו מהיסוד לפעמים מתיחת פנים קלה עושה את כל ההבדל.
קבלו לדוגמא את המיתוג מחדש של חברת שיאומי יצרנית הטלפונים הסלולארים השלישית בגודלה בעולם בתהליך רי-ברנדינג, לפני ואחרי:
מעצב העל שעיצב את הלוגו הסביר: "מדובר בקונספט עיצובי חדש ליחסים בין טכנולוגיה לחיים"
על השינוי המינורי הזה שילמה החברה 300,000 $…. קניה הרה, מעצב העל שעיצב את הלוגו הסביר: "מדובר בקונספט עיצובי חדש ליחסים בין טכנולוגיה לחיים"
וגם, "הלוגו החדש של שיאומי אינו מוגבל יותר לפינה אחת של המסך, אלא כאילו היו לו חיים משלו".
אז אם אתם מרגישים שהמיתוג של החברה שלכם כבר לא מאפיין את מי שהיא כיום זה הזמן למחזר.