עיריית ירושלים > מחלקת תרבות

שווה לחיות בירושלים

תעשייה:
תרבות

שירותים:
פיתוח שפת מותג I פרסום I תוצרי שיווק I פיתוח אתר

אתגר

ההתפתחויות הטכנולוגיות הביאו לטרנספורמציה מקיפה בעולמות התחבורה והרכב. החל מרכבים חדשים (חשמליים, אוטונומיים), דרך מודלים חדשים של בעלות וניידות ועד מערכות יחסים חדשות עם הצרכנים הדיגיטליים של היום, המצפים לטרנסאקציות קלות ונוחות, בהתאמה אישית ושקיפות מקסימלית. קרסו, מקבוצות הרכב הגדולות המייבאת מותגים מובילים (רנו, ניסאן, דאצ'יה ועוד) ומחזיקה בחברות ליסינג וטרייד אין, ניצבה בצומת דרכים מאתגר: למצב את עצמה מחדש בעולם הרכב המשתנה, כבעלת תפקיד משמעותי המביא ערך מוסף לחיי הלקוחות של היום.

פיתרון

ההתפתחויות הטכנולוגיות הביאו לטרנספורמציה מקיפה בעולמות התחבורה והרכב. החל מרכבים חדשים (חשמליים, אוטונומיים), דרך מודלים חדשים של בעלות וניידות ועד מערכות יחסים חדשות עם הצרכנים הדיגיטליים של היום, המצפים לטרנסאקציות קלות ונוחות, בהתאמה אישית ושקיפות מקסימלית. קרסו, מקבוצות הרכב הגדולות המייבאת מותגים מובילים (רנו, ניסאן, דאצ'יה ועוד) ומחזיקה בחברות ליסינג וטרייד אין, ניצבה בצומת דרכים מאתגר: למצב את עצמה מחדש בעולם הרכב המשתנה, כבעלת תפקיד משמעותי המביא ערך מוסף לחיי הלקוחות של היום.

אירועי חנוכה - אסטרטגיה

להזמין את הקהל לאירועי תרבות לכל המשפחה במשך שמונת ימי החנוכה ולהנגיש לו את מגוון הרחב של האירועים, המקום, זמן ואופי האירוע בצורה בהירה וברורה.
ובנוסף, להכניס את העיר לאוירה חגיגית ומאירה של החג.
 
באופן טבעי בחרנו לבנות את ירושלים על סביבון מזהב עם שימוש באלמנטים המבטאים את ירושלים העתיקה לצד החדשה החומה, תחנת הקמח, גשר המיתרים
ה'סביבון הירושלמי' שיצרנו נתן אמירה של החנוכה הזה תחגגו בירושלים שמונה ימים.
 
בחרנו בצבעוניות חגיגית של ורוד, סגול, תכלת המבטאת אנרגיות, שמחה, כיף, חגיגיות ואורות
 
מכוונים עם הסביבון הירושלמי האירו כל פינה ברחבי העיר
ודאבלים בעיתונים "בשבע", ידיעות אחרונות", "כל העיר"
הנגישו לקהל את פרטי האירועים בשכונות.

אירועי חנוכה - אסטרטגיה

להזמין את הקהל לאירועי תרבות לכל המשפחה במשך שמונת ימי החנוכה ולהנגיש לו את מגוון הרחב של האירועים, המקום, זמן ואופי האירוע בצורה בהירה וברורה.
ובנוסף, להכניס את העיר לאוירה חגיגית ומאירה של החג.
 
באופן טבעי בחרנו לבנות את ירושלים על סביבון מזהב עם שימוש באלמנטים המבטאים את ירושלים העתיקה לצד החדשה החומה, תחנת הקמח, גשר המיתרים
ה'סביבון הירושלמי' שיצרנו נתן אמירה של החנוכה הזה תחגגו בירושלים שמונה ימים.
 
בחרנו בצבעוניות חגיגית של ורוד, סגול, תכלת המבטאת אנרגיות, שמחה, כיף, חגיגיות ואורות
 
מכוונים עם הסביבון הירושלמי האירו כל פינה ברחבי העיר
ודאבלים בעיתונים "בשבע", ידיעות אחרונות", "כל העיר"
הנגישו לקהל את פרטי האירועים בשכונות.

עיריית ירושלים

כשזכינו בעיריית ירושלים כלקוח,
היה זה אחד הרגעים המרגשים של המשרד
הרגשנו זכות גדולה לקבל לידינו את שרביט הזהב, 

ולהיות פרזנטורים של העיר ירושלים,
העיר החשובה ביותר בתבל, משוש כל הארץ!

הפסיפס המדהים של אנשיה המגוונים,
רחובותיה העתיקים, צופני היסטוריה קדומה
עיר של עבר, הווה ועתיד – ירושלים.

פרוייקט אירועי חנוכה
האתגר הפרסומי

להזמין את הקהל לאירועי תרבות לכל המשפחה במשך שמונת ימי החנוכה ולהנגיש לו את מגוון הרחב של האירועים, המקום, זמן ואופי האירוע בצורה בהירה וברורה.
ובנוסף, להכניס את העיר לאוירה חגיגית ומאירה של החג.
 
באופן טבעי בחרנו לבנות את ירושלים על סביבון מזהב עם שימוש באלמנטים המבטאים את ירושלים העתיקה לצד החדשה החומה, תחנת הקמח, גשר המיתרים
ה'סביבון הירושלמי' שיצרנו נתן אמירה של החנוכה הזה תחגגו בירושלים שמונה ימים.
 
בחרנו בצבעוניות חגיגית של ורוד, סגול, תכלת המבטאת אנרגיות, שמחה, כיף, חגיגיות ואורות
 
מכוונים עם הסביבון הירושלמי האירו כל פינה ברחבי העיר
ודאבלים בעיתונים "בשבע", ידיעות אחרונות", "כל העיר"
הנגישו לקהל את פרטי האירועים בשכונות.

קמפיין חנייה

"למצוא חניה בירושלים,
זה כמעט כמו למצוא יהלום…"
כן, אפילו לתושבים השבים לביתם
בסוף יום עבודה ולא מוצאים מקום
להחנות את רכבם.
עיריית ירושלים ראתה את הכאוס
ויצאה במיזם מיוחד
להסדרת מצוקת החנייה בעיר
בה יקנו לכל תושב תו חניה איזורי,
ואנחנו נקראנו לעצב את הפרוספקט בו כלול כל המידע.
האתגר היה לקחת
את נושא החניה הרשמי
למקום חוויתי, בהיר ונעים לעין
ולשדר לתושבים את הבשורה,
מחכה לכם חניה בירושלים!