סודות מהחדר

אפשר לכתוב עשרות מאמרים על חשיבות האסטרטגיה בכל תהליך מיתוג ופרסום של חברה, אבל אשתף אותך בסיפור אחד ששווה אלף מילים, הסיפור של Soda Stream.

עד 2014 חברת סודה סטרים נחשבה למוצר המוביל בשוק מוצרי החשמל למטבח, ליד המיקסר בוש, המג'ימיקס וחבריו. ב- 2014 כשנכנס דניאל בירינבוים להיות מנכ"ל, הוא חשב אחרת.

אומנם מכשיר הסודה הוא מוצר חשמלי במטבח, אבל החליט שהשוק האמיתי שלו הוא המשקאות התוססים, ליד קוקה קולה ופפסיקו שמגלגלות עשרות מיליארדי דולרים.

אומנם מכשיר הסודה הוא מוצר חשמלי במטבח, אבל החליט שהשוק האמיתי שלו הוא המשקאות התוססים, ליד קוקה קולה ופפסיקו שמגלגלות עשרות מיליארדי דולרים.
וכך התחיל להתרקם סיפורה החדש של סודה סטרים עם מסר אוקולוגי שהלך על ראש חברות המשקאות הגדולות בעולם וקריאייטיב מנצח שנלחם בבקבוקי הפלסטיק ועל הדרך קידם את שתיית הסודה הביתית והבריאה יותר לצרכנים ולסביבה.

את הסוף כולם יודעים, המניה של סודה סטרים טסה עד שפפסיקו רכשה אותה ב-3.2 מיליארד דולר. והיופי הוא שהמוצר לא השתנה, זה אותו מכשיר חשמלי שבלחיצה נותן לכם בקבוק סודה.

אסטרטגיה היא מילת המפתח להצלחה של התוצרים השיווקיים שלכם היא תעזור לכם לדייק את המסרים, לגעת באנשים ולבנות מותג שאנשים זוכרים, מדברים עליו ומתחברים אליו.
וכמו בסיפור של סודה סטרים בכוחה של הגדרה מחדש של המוצר שלכם ליצר צמיחה דרסטית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *